021-76250850 (09128499901 - 4)
info@faraz-compressor.com

خدمات و محصولات

مجموعه‌ای از کالاها و خدمات ما

خرید آنلاین و یک تجربه جدید

شرکت توسعه صنایع فراز کمپرسور

 نماینده کمپانی های معتبر و بزرگ آلمانی در ایران. با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا در بخش تجهیزات تولید و آماده سازی هوای فشرده توانستهایم به عنوان مشاور و مجری در پروژه های صنعتی، نفت و گاز اقدامات ارزشمندی انجام دهد.
در زندگی امروزی بی‏‌گمان، خرید به رو‏‌ش‌های نو‏ین، هوشمندانه‏‌تر، سودآور و البته با شفافیت بیشتر‏‌ می‏‌باشد. از همین رو است که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان ما افزوده می‌‏‏شود.
فرازکمپرسور به عنوان تخصصی ترین و بهترین شریک شما در ایران امکان انتخاب و خرید آنلاین را برای شرکت های تولیدی و صنعتی فراهم آورده است. لذا به راحتی می توانید ماشین آلات و تجهیزات تولید و آماده سازی هوای فشرده و همچنین قطعات یدکی و مصرفی مربوطه را سفارش ‌داده و آن را مطمئن دریافت ‌نمایند.
شما می‌توانید بدون هر گونه دل مشغولی کالای مورد نظر خود را انتخاب و با اطمینان از منصفانه بودن قیمت ها و اطمینان از اصالت آنرا سفارش گذاری نموده تحویل بگیرید. حتی این امکان وجود دارد تا با سفارش کالا های غیر موجود پس از مدت زمان تعیین شده جهت انجام مراحل ساخت و یا واردات، آنها را تحویل بگیرید.

نماینده انحصاری برندهای معتبر آلمانی در ایران

فروشگاه آنلاین

مشتریان و پروژه ها

برخی از مشتریان و شرکای ما